برگزاری دوره ICT برای سربازان یزدی

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: سربازان با شرکت در دوره‌های تخصصی برای توسعه کسب و کار‌های مختلف بر پایه تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال آماده می‌شوند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل با اشاره به برگزاری هفت دوره آموزش تخصصی برای سربازان پایور استان یزد گفت: سربازان وظیفه در طرح مهارت‌آموزی، سه هزار و ۱۰۰ نفر ساعت در دوره‌های شبکه‌های موبایل، تجارت الکترونیک، اینترنت اشیا و امنیت شبکه، با همکاری نیرو‌های مسلح آموزش دیده اند.

وی افزود: محتوای دوره مهارت آموزی سربازان پایور، منطبق بر نیاز‌های بازار کار برنامه ریزی شده است و این دوره ها، شرکت کنندگان را برای توسعه کسب و کار‌های مختلف بر پایه تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال در بستر فناوری اطلاعات آماده می‌کند.

پاکدل گفت: طرح مهارت آموزی نیرو‌های وظیفه با هدف توانمندسازی سربازان اجرایی شده است و سربازان در قالب آن می‌توانند در دوران خدمت، بنابر علاقه و استعداد، یک یا چند دوره تخصصی را گذرانده و مهارت کسب کنند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تامین مربیان این دوره‌ها از طریق فراخوان و برگزاری آزمون اقدام کرده است و رشته‌های مختلف مرتبط با حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را به این مربیان آموزش می‌دهد.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..