اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج در بافق

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق: بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج تدوین شده است که به وسیله اقشار مختلف بسیج، اجرا می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز محسن نصیری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بسیج یک نیروی مردمی است و رمز پایداری و ماندگاری عزت ملی ایران با بسیج معنا پیدا می‌کند.

وی با اشاره به شعار «بسیج، پاره تن مردم است.» افزود: فعالیت‌های بسیج برگرفته از روحیه بسیجی، انقلابی گری و جهادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق بیان داشت: طرح ده ساله‌ای در راستای گام دوم انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی تدوین شده است که از سال ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

نصیری خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج تدوین شده است.

وی تصریح کرد: این برنامه‌ها به وسیله مساجد، پایگاه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیج، در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بافق گفت: از این ۷۰ برنامه، بیش از ۲۰ برنامه شاخص داریم که در طول هفته و از ۲۹ آبان ماه اجرا می‌شود.

نصیری اظهار داشت: شیوه نامه‌ای برای مشارکت مردم در اداره محلات تهیه شده است که توسط پایگاه‌های بسیج در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

وی در پایان از برنامه‌هایی مثل نهضت سواد رسانه، جشنواره مالک اشتر، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، همایش گروه‌های جهادی، برگزاری کمک مومنانه، همایش رزمندگان و بسیجیان، پویش همکلاسی مهربان، صبح گاه دانش آموزی، غبار روبی قبور شهدا امامزاده عبدالله، محفل انس با قرآن، رژه موتوری و… در این هفته خبر داد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..