شهردار جدید بفروئیه معرفی شد

درمراسمی علی بلیانی بعنوان شهردار جدید بفروئیه معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز فرماندار میبد با قدردانی از شهرداران و شور‌های دوره‌های قبل گفت: اقدامات خوبی را در زیباسازی، آزادسازی، بخش عمران و امور فرهنگی در دوره‌های گذشته شاهد بودیم.

فلاح افزود: انتخاب مهندس بلیانی را هم تبریک می‌گویم و علاوه بر آمادگی همکاری و تعامل به شهردار جدید امیدواریم، انتظارات مردم شریف بفروئیه در این دوره در شورا و شهرداری برآورده شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوار‌های استانداری در این مراسم گفت: با توجه به تخصص بلیانی در رشته عمران و توانمندی که از وی سراغ دارند امروز رسما با حکم استاندر، مدیریت شهری را درابعاد مختلف عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دربفروئیه برعهده گرفت.

محمد یارمند تعامل و همفکری با کارکنان زیرمجموعه شهرداری درعین جدیت، خوش رویی با راباب رجوع و تعامل با دستگاه‌های اجرای درجهت حل مشکلات مردم را سه نکته مهم در موفقیت شهردار خواند.

یارمند گفت: هیچ ارگانی بهتر از شهردرای برای خدمت به مردم نیست.

مدیرکل امور شهرداری و شوار‌های استانداری تصریح کرد: شهرداری‌ها بالای ۲ هزار ۷۰۰ هزار میلیارد تومان اعتباردارند درحالی که این اعتبار در دستگاه‌های دولتی حدود ۷۰۰، ۸۰۰ میلیارد تومان است و این تفاوت و اعتباراتی که درحیطه شهرداری‌ها و شور‌های اسلامی است را باید برای خدمت به مردم قدر بدانید.

یارمند با تاکید بر ایجاد زمینه‌های مناسب برای درآمد پایدار گفت:درکشور هزار و ۴۰۰ شهر داریم که ۵۰ شهر بالای ۲۰۰ هزار نفر و ۳۵۰ شهر بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار نفرجمعیت و هزار شهر زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت اند.

وی با بیان اینکه سیاست دولت کمک به شهر‌های ۵۰ هزار نفر و زیر ده هزار نفراست تصریح کرد: ما هم دراستان در سیاست گذاری درجهت تقویت شهر‌هایی که به منابع درآمدی نیاز دارند دقت کردیم.

یارمند گفت: امیدواریم درآینده با خدماتی که به شهر‌های شما از درآمد دولتی کمک خواهد شد و به لحاظ همجواری با دو شهر بزرگ میبد و اردکان، درآمد‌های پوششی خواهید داشت؛ جلوه خوبی را دربخش عمران شهری شاهد باشیم.

بلیانی قبل از این معاون عمرانی شهرداری مهریز بوده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..