آغاز بکار نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شمیم خدمت در یزد

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شمیم خدمت همزمان با هفته بسیج با حضور معاون امور اجتماعی اوقاف کشور، رئیس مجمع نمایندگان استان، فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از دیگر مسئولان افتتاح شد.

سردار «رضا پورشمسی» در آیین افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شمیم خدمت که در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج گفت: امام راحل(ره) در میان انواع مکاتب بشری که بر اساس عقل خودبنیان تشکیل شده و همگی به شکست انجامیده است، مکتبی الهی بسیج را پایه گذاری کرد که بر مبنای عقل خدامحور و برگرفته از دل مردم بوده و در تمام ابعاد بشری می تواند موثر باشد.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد امروز بسیج، اظهار کرد: امروزه یکی از محوری‌ترین مباحث در حوزه بسیج مباحث اجتماعی است که به عنوان یک نهاد خدمتگزار در کنار همه دستگاه های مختلف و دولت محترم در این حوزه گام برداشته می شود.

سردار پورشمسی تاکید کرد: با تلاش همکاران ما در بسیج سازندگی، ۱۳ کارگاه بزرگ در راستای ایجاد اشتغال راه اندازی خواهد شد که چهار کارگاه در هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان تصریح کرد: امیدواریم با محوریت مردم که اساس و پایه شجره طیبه بسیج است بتوانیم بسیاری از مسائل اقتصادی و اجتماعی را حل و فصل کنیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..