سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

در شرایط جنگ اقتصادی نباید کشور را گران اداره کرد

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه در شرایط چنگ اقتصادی کشور باید به گونه‌ای اداره شود که مردم دچار کمبود نشوند و قیمت‌ها هم گران نشود بنابراین هزینه‌های دولت نباید طبق روال گذشته باشد.

به گزارش یزدی نیوز، علی خضریان  در سفر به استان یزد در نشست با مسئولان استان یزد اظهار داشت: استان یزد با پیشینه قوی تاریخی خود، جزو تمدن‌های قدیمی است و این قدمت همواره در خدمت فرهنگ اصیل ایرانی بوده و هنر استان نیز در خدمت به دفاع مقدس بوده است و بیش از جاهای دیگر تاب‌آوری داشته است.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مختص به مردم یک حوزه یا شهر نیستند بلکه در برابر همه مردم ایران باید پاسخگو هستند، از باب شرعی و قانونی موظف هستیم و برای ورود به حل مسائل احساس مسئولیت داریم.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ بیان کرد: وظیفه ما در کمیسیون نظارت بر طرز کار دستگاه‌ها سه قوه است، بنابراین جزو وظایف ما است که طرز کار دستگاه‌ها را بررسی کنیم و برای اجرای مصوبات پیگیری خواهیم کرد.

خضریان افزود: ما ادعا نکردیم که همه مشکلات یزد را برطرف کنیم و قرار نیست همه مسائل برطرف شود اما مسائلی که برای آن پیمان می‌دهیم را در اجرا پیگیری می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ آنچه به نفع مردم است را رقم می‌زند و پیگیر مصوبات است و برای پروژه‌هایی که می‌توانیم به آن‌ها عمل کنیم بازه زمانی در نظر می‌گیریم.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه در شرایط جنگ اقتصادی قرار دهیم گفت: به توصیه رئیس قوه قضائیه نباید کشور را گران اداره کرد، باید در این شرایط بدون اینکه مردم احساس کمبود کنند یا محصولات گران شوند کشور را اداره کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید از نظر قیمت‌ها و زمان به نحواحسن و مطابق نیاز برنامه‌ریزی شود گفت: هزینه‌های امروزه نباید مثل روال گذشته باشد و باید بر حداقل هزینه کرد بودجه دقت شود تا کارها و پروژه‌ها با هزینه معقول و قابل دفاع انجام شود و مصوبات و اقدامات در کمترین زمان و هزینه اجرا شود.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..