بررسی و رفع مشکل آبگرفتگی معابر شهر یزد

نشست بررسی و رفع مشکل آبگرفتگی معابر شهر یزد با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، نشست بررسی و رفع مشکل آبگرفتگی معابر شهر یزد به ریاست مدیرکل مدیریت بحران استان و با حضور نمایندگانی از هلال احمر، شهرداری یزد، فرمانداری یزد و شرکت آب و فاضلاب در سالن مدیریت بحران استان تشکیل شد.

در این نشست مدیرکل مدیریت بحران ضمن یادآوری ضرورت اولویت بندی برای دفع آب‌های سطحی، بر بسیج امکانات و تجهیزات برای رفع آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها تاکید کرد.

احسان بالاکتفی ادامه داد: در هفته‌های آتی در صورت بارندگی شدید مطمئنا در داخل شهر آبگرفتگی خواهیم داشت بنابراین شهرداری ضمن اعلام آمادگی لازم است از تمام امکانات برای رفع آبگرفتگی معابر استفاده کند.

مدیرکل مدیریت بحران در پایان بر اولویت بندی پروژه‌های هدایت و دفع آب‌های سطحی شهر یزد با توجه به طرح مربوطه، تعمیر و مرمت انهار و جداول در سطح معابر، بررسی و اصلاح شیب معابر به منظور هدایت روان آب‌ها از سطح معابر به داخل کانال ها، بررسی و اقدام کارشناسی جهت حفر چاه‌های جذبی در نقاط حساس و ضروری تاکید نمود.

لایروبی جوی‌ها و کانال ها، آماده سازی ماشین آلات و تجهیزات لازم، لزوم شناسایی نقاط و معابر در معرض آبگرفتگی و اقدام نسبت به رفع آبگرفتگی‌ها از نکاتی بود که در این نشست از سوی دیگر حاضرین در جلسه بیان گردید.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..