امام جمعه موقت مهریز:

طلاب نماد تبلیغ دین هستند/ مردمی بودن رمز موفقیت دولتمردان

امام جمعه موقت شهرستان مهریز گفت: طلاب در سراسر دنیا نماد تبلیغ دین هستند و باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام علی اصغر زارع در خطبه های این هفته نمازجمعه مهریز اظهار کرد: توجه بیشتر دولتمردان به مردم رمز موفقیت آنها در پیش برد اهداف است.

وی با بیان اینکه در دولت گذشته توجه زیادی از سوی مسئولان به مردم نشده بود، افزود: در دولت سیزدهم با عملکرد مردمی رئیس مشخص شد که ایشان دلسوز و همراه مردم هستند.

زارع ادامه داد: حرکت های مسئولان در شهرستان ها به ویژه استان یزد از سوی استاندار جوان باعث امیدواری و دلگرمی مردم شده است.

وی با اشاره به زلزله اخیر در مناطق مختلف گفت: حضور معاون اول رئیس جمهور در ساعات ابتدای وقوع حادثه در این مناطق حرکت ارزشمندی تلقی می شود.

زارع در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: تبلیغاتی که به شدت در فضای مجازی علیه روحانیون صورت می گیرد برای جداسازی آنها از مردم اما حضور مردم در مراسم ارتحال علمای دینی و مردمی نشان داد آنچه را که دشمنان انتظار دارند اتفاق نخواهد افتاد.

وی عنوان کرد: مردم با بصیرت همیشه قدر ان علمای مردمی و دولت خدمتگذار هستند.

امام جمعه موقت مهریز تأکید کرد: علما منشاء رحمت و برکت هستند و از دست دادن آنها ظلمت است و باید تا در قید حیات هستند از نور آنها استفاده کرد.

زارع، نقش روحانیون را در کشور مهم دانست و گفت: طلاب نماد تبلیغ دین هستند که باید وظیفه و مسئولیت خود را به خوبی انجام دهیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..