دستگیری ۳ نفر از مخلان نظم و امنیت در امامشهر یزد

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری ۳ نفر از مخلان نظم وامنیت که در چند روز گذشته موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ “سعیدزینلی” در این باره گفت: به دنبال تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه افرادی در محله امامشهر قصد درگیری و نزاع با عده‌ای دیگر را دارند و موجب سلب آسایش عمومی شده اند دستگیری آنان در دستور کار ماموران کلانتری امامشهر یزد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری امامشهر با اشرافیت اطلاعاتی، مخلان نظم امنیت عمومی را که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله شرارت، ایجاد رعب و حشت، عربده‌کشی، اخلال در نظم عمومی، قدرت‌نمایی و تمرد نسبت به دستور ماموران و تکرار این گونه اعمال باعث بر هم زدن نظم شهر شده بودند را شناسایی کردند.

وی افزود: با شناسایی متهمان، ماموران با هماهنگی‌های قضائی در اقدامی غافلگیرانه و عملیاتی ضربتی موفق شدند ۳ نفر از آنان را دستگیر و جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دهند.

سرهنگ زینلی تصریح کرد: در بازرسی از این افراد تعدادی سلاح سرد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد همچنین با اشاره به تشکیل پرونده در این رابطه، از معرفی دستگیر شدگان به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

این مقام انتظامی در پایان ضمن هشدار به افرادی که به چنین اعمال خلافی اقدام یا فکر می‌کنند گفت مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت برای شهروندان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از خانواده‌ها خواست در این زمینه با مشاهده چنین حرکاتی، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند و مطمئن باشند، پلیس این اجازه و فرصت را از مخلان نظو امنیت عمومی سلب خواهد کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..