کمک یک میلیارد تومانی میادین میوه و تره بار یزد به نیازمندان

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: میادین میوه و تره بار استان یزد طی هفت ماهه نخست امسال ۸۴ تُن میوه و سبزیجات به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان در قالب زکات مستحبی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

«غلامرضا مشعل چی» با بیان این که اصناف و بازاریان همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند، گفت: میادین میوه و تره بار استان یزد طی هفت ماهه نخست امسال ۸۴ تُن میوه و سبزیجات به ارزش تقریبی یک میلیارد تومان در قالب زکات مستحبی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وی افزود: مسئولان و روحانیون زکات این نهاد بر اساس تعاملی که با مدیران میادین و تره بار سطح استان دارند هر هفته به این میادین مراجعه و نسبت به دریافت میوه و سبزیجات برای مصرف خانوارنیازمند و تحت حمایت کمیته امداد اقدام می کنند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، مشعل چی در پایان تصریح کرد: امدادگران این نهاد همچنین در مناسبت های ویژه مذهبی همچون ماه مبارک رمضان، ماه محرم و اعیاد برای تامین نیاز خانوار تحت حمایت به صورت ویژه به میادین میوه و تره بار مراجعه می کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..