مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد خبرداد؛

محکومیت و اجرای حکم میلیاردی قاچاق کالا در یزد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزدگفت: فردی که اقدام به قاچاق کالا کرده بود به پرداخت مبلغ بیش از دو میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش یزدی نیوز علی اکبر مختاری در این خصوص گفت : مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی با ظن به یک دستگاه خودرو پیکان وانت در حال تردد در سطح شهر ، خودرو مذکور را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران طی بازرسی از خودرو ، تعداد زیادی کالای خارجی اعم از (سیگار ، دستکش ، کفش ، البسه و …) کشف کردند و با توجه به اینکه بار مکشوفه فاقد هرگونه اسناد ثبت شده گمرکی بود، محموله توقیف و پرونده ای برای بررسی موضوع در تعزیرات حکومتی استان یزد ارسال شد .

مختاری خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات و محرز شدن تخلف قاچاق در این پرونده ، نهایتاً با توجه به ارزش بار مکشوفه و گزارش مأموران ، شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط محموله و جریمه ۲ میلیارد و ۱۳۵ میلیون ریالی متهم صادر کرد .

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد اضافه کرد: پرونده مذکور پس از سیر مراحل قانونی و قطعیت آن به واحد اجرای احکام ارسال و توسط مأموران واحد مذکور پرونده اجرا و جریمه نقدی صادره وصول و کالای وی ضبط گردید .

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..