تشدید نظارت بر بازار کالا‌های اساسی در استان یزد

روند ثبت کالا‌ها در سامانه جامع تجارت و توزیع آن در بازار مورد نظارت قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز، بازرس صمت استان یزد گفت: در بازدید‌هایی با مشارکت تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد، روند ثبت کالا‌ها در سامانه‌ی جامع تجارت مورد نظارت قرار گرفت.

طبائی افزود: همه‌ی، شرکت‌های پخش مواد غذایی، توزیع کنندگان ونیز فروشندگان عمده‌ی کالا، برای شفاف سازی و جلوگیری از احتکار موظف اند که ورود و خروج کالا را در سامانه‌ی جامع تجارت ثبت کنند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌هایی که انجام شد برخی از نا هماهنگی‌ها و تاخیر در ثبت موجوی انبار در سامانه وجود داشت و مهلتی هم به واحد‌های پخش شرکت‌ها داده شد تا تمام مشکلات و نواقص را رفع کنند.

بازرس صمت استان یزد ادامه داد: باتوجه به بازدید امروز کمبود اقلام ضروری در بازار مشاهده نشد و کالا‌ها در حال توزیع از شرکت‌های پخش به عمده فروشی‌ها هستند.

مهاجران فرد، مستشار تعزیرات حکومتی استان نیز گفت: قیمت‌های درج شده روی اقلامی همچون روغن خوراکی حاکی از آن است که افزایش قیمتی در این خصوص در یزد وجود ندارد.

وی، افزود: ثبت ورود و خروج کالا‌های اساسی و قیمت‌های فروش در سامانه کنترل می شودودر صورت مشاهده تخلف ، با متخلفان برخورد می‌شود.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

بخش نظردهی بسته شده است..