آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره «چتر زندگی» انتخاب شدند

هیئت انتخاب جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» یزد، آثار راه یافته به بخش رقابتی جشنواره را معرفی کردند.

به گزارش یزدی نیوز، هیئت انتخاب جشنواره ملی تئاتر خیابانی «چتر زندگی» یزد، پس از بررسی ۱۱۰ اثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره، ۱۴ اثر را به عنوان آثار راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره معرفی کردند.

«آشوبگران» به کارگردانی سعید بادینی از زاهدان، «بی سروزمین» به کارگردانی بهناز زحمتکش از یزد، «چندخان» به کارگردانی مجتبی لاله زاری و مهسا دهقانی از یزد، «حباب زیر آب» به کارگردانی علیرضا شمسی از اصفهان، «حیاط خانه ما» به کارگردانی وحید خسروی از تهران، «دومینو» به کارگردانی احمد صمیمی از تهران، «سوگلی» به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام برخی از این آثار هستند.

«سونات آخر پشت خط حامل» به کارگردانی نورالله لک از اصفهان، «قاصد» به کارگردانی مارال ایزد بخش از بوشهر، «من بهمنم» به کارگردانی اصغر گروسی از شیراز، «نان» به کارگردانی مهدی صالحیار از تبریز، «نبش کوچه بن بست» به کارگردانی مهدی حبیبی از همدان، «واقعا کسی خوابش می بره» به کارگردانی مریم نیک آئین از یزد و «۲۵ متر آرزو» به کارگردانی پویا امینی از اصفهان، دیگر آثار راه یافته به بخش رقابتی این جشنواره هستند.

گفتنی است؛ محمدصادق کوچک زاده، سیدحسین پیغمبری، سامان خلیلیان، محمدرضا بحری و محمدرضا امیرخانی آثار ارسالی به دبیرخانه را بازبینی و انتخاب کردند.

حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صداوسیما و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری از برگزار کنندگان این جشنواره هستند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..