پایان جشنواره ملّی استعدادیابی بدمینتون نونهالان در اردکان ‌

برترین‌های جشنواره کشوری استعدادیابی بدمینتون ویژه پسران در دو بخش سنی زیر ۱۱ و زیر ۱۳ سال به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو در اردکان پایان یافت. ‌

«هادی عباسی اردکانی» مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو  گفت: طی این جشنواره که در محل سالن ورزشی سردار شهید جواد فتاحی، خانه بدمینتون شهرستان اردکان، برگزار شد، ۴۹ بازیکن نونهال شامل ۱۷ بازیکن زیر یازده سال و ۳۲ بازیکن زیر سیزده سال از سراسر کشور طی مدت دو روز با هم رقابت کردند.

وی افزود: رقابت‌های رده سنی زیر یازده سال در چهار گروه و مسابقات رده سنی زیر سیزده سال در هشت گروه به‌صورت دوره‌ای برگزار شد که نفرات اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی راه یافته و پس از برگزاری مصاف میان نونهالان، نفرات برتر حائز مقام شدند.‌

عباسی اردکانی خاطرنشان کرد: در رده سنی زیر ۱۱ سال، «رادین بهمنی» از زنجان و «محمد طاها صابری» از یزد به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و «یاشار نوری» از اردبیل و «آرتین سعیدی» از البرز مقام سوم مشترک را کسب کردند.

‌وی گفت: همچنین «امیرعلی احمدلو» از استان مرکزی و «سامان چراغی» از کرمانشاه به ترتیب رتبه‌های اول و دوم و «محمد مکانیکی» از مازندران و «متین قاسمی» از خراسان رضوی مقام سوم مشترک را در رده سنی زیر ۱۳ سال کسب کردند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو خاطرنشان کرد: «امیرحسین بهجتی اردکانی» از اردکان و «برسام احدی» از خراسان شمالی به عنوان فنی‌ترین بازیکنان زیر ۱۳ سال و زیر ۱۱ سال و همچنین «حسین فتاحی اردکانی» به عنوان بازیکن پرتلاش، با اخلاق و مستعد انتخاب شدند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..