ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری یزد برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد از ارسال بیش از ۲۳۰ اثر به جشنواره جهادگران علم و فناوری در این استان خبر داد.

«سیدمحمد میرقانعی» با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره جهادگران علم و دانش در استان یزد، گفت: در این دوره نیز به مانند دوره‌های قبل شاهد حضور بسیار خوبی از سوی علاقه‌مندان به این حوزه در جشنواره بودیم.

وی با بیان این که روز ۱۵ آبان ماه اولین تاریخ نهایی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تعیین شده بود، اضافه کرد: بنا بر درخواستی که صورت گرفت این تاریخ تا ۲۰ آبان ماه نیز تمدید شد.

میرقانعی به تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۳۰ اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در استان یزد ارسال شده است.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان یزد اظهار کرد: طبق اعلام قبلی، از نفرات برتر در نمایشگاه علم و فناوری تجلیل به عمل خواهد آمد.

«محسن حکیمی» معاون پژوهشی و فناوری بسیج اساتید استان یزد نیز در مورد برگزاری نمایشگاه علم و فناوری استان اظهار کرد: از چند ماه پیش مذاکرات با اقشار مختلف بسیج روی محتوا صورت گرفته و در نتیجه قرار بر برگزاری نمایشگاه علم و فناوری و اجلاسیه جشنواره جهادگران علم و فناوری شد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای اقشار مختلف بسیج که وجه علمی پررنگی دارند در قالب غرفه‌ها و نشست‌ها با حضور مخاطبین متنوع برگزار خواهد شد.

مدیر خانه نخبگان بسیج علم و فناوری استان از برگزاری افتتاحیه این جشنواره در روز ۳۰ آبان ماه در حسینیه ثارالله یزد خبر داد و گفت: مدت زمان برگزاری نمایشگاه سه روز خواهد بود و اختتامیه نیز در روز دوم آذر ماه برگزار می‌شود.

وی ساعات بازدید از نمایشگاه را ۸ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ اعلام و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه برگزیده‌ای از ابتکارات و نوآوری‌های علمی، پژوهشی و فناوری شرکت‌های دانش بنیان، نخبگان علمی و رده‌های مختلف بسیج به نمایش گذاشته خواهد شد و در کنار این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی در زمینه آب، معدن، اقتصاد، تجاری سازی، کشاورزی، کتاب و زنان با حضور مسئولین استان، اساتید و کارشناسان و فعالان این حوزه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی بسیج اساتید استان یزد، حکیمی در پایان اذعان کرد: سخنرانی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور، تجلیل از برگزیدگان جشنواره و همچنین همایش دانشجویان و طلاب بسیجی از برنامه‌های روز سوم خواهد بود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..