استفاده ازنظرات اساتیددر تصمیم گیری های دولتی

نماینده ولی فقیه در استان یزد: لازم است که از نظرات اساتیددانشگاه‌ها و صاحب نظران در تصمیم گیری‌های دولتی استفاده شود.

به گزارش یزدی نیوز، دبیر ستاد تخصصی اقشار بسیج و مستضعفین استان یزد، در نشست شورای نمایندگان استان گفت: در این نشست، درباره راه اندازی مراکز رشد شهرستان‌ها و حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در مراکز، تصمیم گیری وهمچنین در مورد نشست‌های مهم استان یزد نیز تصمیم گیری شد.

محدث افزود: طرح شاگردپروری نیز یکی دیگر از موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد و درخواست اساتید این بود که باتوجه به اینکه در زمان کرونا برای تحصیل دانشجویان مشکلاتی پدید آمده است؛ با تشکیل کارگاهی علمی و عملی این مشکلات برطرف شود.

وی ادامه داد: دبیرخانه شهید مدرس زیر نظر مرکز راهبردی سپاه و با هدف حل مشکلات مردمی فعالیت می‌کند.

دبیر ستاد تخصصی اقشار بسیج و مستضعفین استان یزد گفت: هر ماه در نشستی مشکلاتی که از سوی مردم مطرح شده با حضور بیش از هزار و ۱۰۰ نفر در کارگروه‌های فکری برای حل آنها، چاره اندیشی می‌شود.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در این نشست، استفاده از نظرات اساتید را در نشست‌های مسئولان ایده‌ای خوب و سازنده عنوان کرد و گفت:لازم است که افراد متخصص و جامعه شناس در نشست‌ها حضور داشته باشند و در تصمیم گیری‌های دولتی مشارکت کنند.

آیت الله ناصری در ادامه افزود: گروه‌هایی باید تشکیل شوند تا دانشجویان نخبه را پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه‌ها به سمت فعالیت‌های داخلی جذب کنند تا نسبت به مسائل داخلی احساس تعهد و خدمت داشته باشند و جذب کشور‌های خارجی نشوند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..