نحوه شکایت از سرویس دهنده های اینترنتی

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: سامانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مرجع مراجعه مردم برای تنظیم شکایت علیه سرویس دهندگان اینترنتی است.

پاکدل ، اظهار داشت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بر اجرای نرخ و تعرفه های اینترنتی از سوی شرکت ها نظارت می کند، در صورتیکه از سوی شرکت های اینترنتی خلافی رخ دهد این شرکت ها جریمه شده و از سوی این سازمان رسیدگی می شود.

 

وی ادامه داد: مردم در صورتیکه شکایتی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت دارند به سامانه شکایات مردم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شماره ۱۹۵ و هم سایت اینترنتی ۱۹۵ شکایت خود را ثبت کنند.

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد گفت: سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات ۱۹۵ به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی است.

 

پاکدل گفت: استان یزد در کمتر از زمان تعیین شده به شکایات مردم رسیدگی می کند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..