رویداد استارت‌آپ‌های سرآمدان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود

بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برای رویداد استارت‌آپ‌های سرآمدان شاهد و ایثارگر مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر فراخوان داد.

فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و مستندسازی (نرم‌افزارها، اپلیکیشن و بازی‌های رایانه‌ای)، خدمات آموزشی، خدمات اداری در سازمان، سلامت، مراقبت‌های سالمندی و امور جانبازان، امداد و نجات، گردشگری و هتلداری، بانکی و بیمه‌ای، کشاورزی و دامداری، اشتغال و مسکن به‌عنوان موضوعات این رویداد هستند.

دبیرخانه رویداد آخرین‌مهلت ارسال آثار را پایان آبان اعلام کرده است و تیم‌هایی که حداقل یک نفر از آن‌ها عضو خانواده‌های شهدا و ایثارگران( جانبازان و خانواده‌های آنان با هر درصد جانبازی) باشد برای شرکت در این رویداد می‌توانند با ثبت‌نام در سایت گنج شاهد ganjshahed.ir (پنل استارت آپ ها) نسبت به ثبت ایده‌ها و محصولات خود اقدام کنند.

رویداد در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله اول طبق داوری‌های استانی تعدادی اثر انتخاب و به مرحله منطقه‌ای، ارسال می‌شود. سپس چهار ایده در مرحله منطقه‌ای انتخاب و به مرحله کشوری راه می‌یابد.

آخرین‌مهلت ثبت‌نام پایان آبان ماه و زمان برگزاری رویداد نهایی و انتخاب برگزیدگان بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود که در چهار سطح ایده، محصول، محصول قابل‌ ارائه به بازار و محصول قابل صادرات تقسیم‌بندی و داوری می‌شوند در مرحله کشوری با داوری‌هایی که انجام می‌گیرد، از بین برگزیدگان سه ایده برتر انتخاب خواهد شد که مورد حمایت مالی و ارائه تسهیلات قرار خواهد گرفت.

اما اتفاق خوب این است که ایده‌هایی که به مرحله کشوری برسند، حتی اگر برگزیده نشود ممکن است برای اجرایی کردن مورد توجه حامیان قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، متقاضیان شرکت در این رویداد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با بنیاد شهید و امور ایثارگران یا روابط عمومی بنیاد نخبگان استان تماس بگیرند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..