رشد ۷۵ درصدی نصب علمک گاز در استان یزد

مدیرعامل شرکت گاز استان: تاکنون ۲۶۱ هزار و ۳۹۱ علمک نصب و ۴۹۰ هزار و ۹۶۳ مشترک جذب شده است.

به گزارش یزدی نیوز علی اکبر میدانشاهی گفت: بر اساس برنامه مصوب این شرکت، نصب ۶ هزار و ۳۰۰ علمک در این مقطع از سال پیش بینی شده بود که با نصب ۶ هزار و ۳۹۶ علمک، از برنامه پیش بینی شده نیز فراتر رفته ایم.

وی افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با نصب ۳ هزار و ۶۴۵ علمک شاهد رشد ۷۵ درصدی در این زمینه بودیم. این در حالی است که برنامه پیش بینی شده برای کل سال جاری نصب ۹ هزار و ۷۳۰ علمک بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز ادامه داد: مقرر شده تا پایان سال حدود ۲۰ هزار مشترک به شبکه گاز طبیعی اضافه شود که از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ هزار و ۲۲۴ مشترک در سطح استان جذب شده و با توجه به اتمام طرح های روستایی تا پایان سال، قطعاً به هدف در نظر گرفته شده دست پیدا خواهیم کرد.

میدانشاهی تصریح کرد: بخش زیادی از علمک‌های نصب شده و مشترکین جذب شده و در دست اقدام در بخش روستایی و به ویژه در مناطق صعب العبور بوده و این امر، اهمیت موضوع را دو چندان می‌سازد.

وی گفت: تاکنون در استان یزد ۲۶۱ هزار و ۳۹۱ علمک نصب و ۴۹۰ هزار و ۹۶۳ مشترک جذب شده که این امر بهره مندی ۹۹ درصدی جمعیت کل استان را از نعمت گاز طبیعی به همراه داشته است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..