علت ذخیره سازی گندم استان یزد در سیلو‌های چادری چیست؟

مدیر کل غله استان یزد: به علت انبار گردانی یکی از بزرگترین سیلو‌های بخش خصوصی گندم‌ها در انبار‌های چادری ذخیره شده است.

به گزارش یزدی نیوز، پایدار گفت: در حال حاضر ۱۳ هزار تن گندم در سیلوی استاندارد بتنی ذخیره شده است و نزدیک ۱۱ هزار تن گندم در انبار‌های چادری ذخیره سازی شده است.وی با اشاره به اینکه برنامه دولت در تامین کالا‌های اساسی با سرعت بسیار خوب در حال انجام است افزود: حجم ورود گندم به شهر یزد زیاد است در حالی که توان ذخیره سازی سیلو‌های ما در روز خیلی کم است واین مقدار توان ذخیره هم برای حمل گندم به صورت ریلی در نظر گرفته شده است وما از سیلو‌های بخش خصوصی برای ذخیره سازی استفاده میکنیم.

وی افزود: در ۲۰ روز گذشته یکی از بزرگترین سیلو‌های بخش خصوصی در حال انجام عملیات انبار گردانی بوده است بنابراین این گندم‌ها در انبار‌های چادری ذخیره شده است .

مدیر کل غله استان یزدگفت: قرار است در ۲۰ روز آینده کل این گندم ذخیره سازی در انبار‌های چادری تخلیه و به انبار‌های سیلو‌های بخش خصوصی انتقال پیداکند.

پایدار با بیان اینکه ذخیره سازی گندم در انبار‌های چادری برای دوره‌های موقت سه ماهه استاندارد است گفت: مطمئنا درطول مدت زمان ذخیره سازی در این انبار‌های چادری نظارت‌های لازم وکافی به صورت روزانه انجام می‌شود وهمچنین کاور‌ها استاندارد و ضد آب، گاز ومخصوص این کار است.

وی همچنین گفت: برنامه ما این است که حداقل استفاده از این فضا‌ها را داشته باشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..