اعمال محدودیت های کرونایی جدید در مهریز

رئیس ستاد مقابله با کرونای مهریز از اعمال محدودیت های کرونایی جدید در شهرستان مهریز خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، با توجه به شکننده بودن وضعیت کرونا در مهریز و نگرانی از آغاز پیک ششم کرونا نشست اضطراری ستاد مقابله با کرونا برگزار و محدودیت‌ها و تصمیمات جدید در خصوص مهار کرونا اعلام شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز در ابتدا با ابراز نگرانی از وضعیت قرمز کرونا و افزایش موارد مثبت بیماری در شهرستان گفت: موارد مثبت کرونا در آبان ماه نسبت به مهرماه بیشتر و روند صعودی دارد.

پورمازار افزود: وضعیت شکننده کرونا در شهرستان نیاز مداخله جدی در مقوله بررسی وضعیت است و باید نسبت به شرایط موجود تدبیری بیاندیشند و محدودیت‌ها بیشتر شود.

 

دهقانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ادامه داد: مدارسی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند از فعالیت آن‌ها به صورت حضوری جلوگیری می‌شود.

دهقانی بیان داشت: در این نشست به تقویت طرح شهید سلیمانی از حیث مراقبت‌ها، غربالگری و تست‌کرونا تاکید شد.

وی تاکید کرد: علاوه بر مشارکت در واکسیناسیون برای مهار کرونا باید همه مردم همچنان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از ماسک استفاده کنند و حفظ فاصله گذاری اجتماعی از دورهمی‌ها پرهیز کنند.

در ادامه زارعزاده فرماندار مهریز به تمهیدات نشست اشاره کرد و بیان داشت: بازدید‌های سرزده از مدارس انجام می‌شود و در صورت عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی قانونی برخورد می‌شود و اتباع بیگانه در مهریز در قالب تیم سیار واکسیناسیون واکسینه می‌شوند و تشدید نظارت و گشت ویژه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات و اصناف انجام می‌گیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..