حذف صفحه نماینده یزد در اینستاگرام به دلیل انتشار یک کلیپ اعتراضی

صفحه رسمی اطلاع رسانی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی پس از انتشار کلیپ اعتراض وی به تعرض به خط انتقال آب استان یزد از دسترس خارج شد.

اینستاگرام صفحه شخصی رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی را پس از انتشار کلیپ اعتراضی دکتر جوکار نسبت به تعرض به خط انتقال آب یزد از دسترس خارج کرد.

اینستاگرام علت این موضوع را گزارش‌های متعدد در ارتباط با انتشار محتوای خشن و تحریک کننده از سوی کاربران خود اعلام کرده است، در حالی که این کلیپ صرفا دفاع رئیس مجمع نمایندگان استان یزد از مسئله آب شرب به عنوان نخستین حق هر شهروند بود و هیچ محتوای خشونت آمیز یا تحریک کننده ای در این کلیپ وجود نداشت.

با از دسترس خارج شدن این صفحه توسط اینستاگرام، روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، اطلاع رسانی برنامه های رئیس مجمع نمایندگان استان را در صفحه جدید دکتر جوکار در این شبکه اجتماعی به آدرس @salehjoukar آغاز کرده است.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، جوکار از سوی مجمع نمایندگان استان یزد پیگیر مسئله آب استان است و در طول سالهای مختلف نسبت به تعرضات صورت گرفته به خط انتقال آب پیگیری های مختلفی انجام داده است و کلیپی که منجر به ریپورت گسترده برخی کاربران اینستاگرام و حذف صفحه شد هم مربوط به تذکر شفاهی دکتر جوکار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی نسبت به تعرضات دو هفته گذشته بوده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..