مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد :

یکصد و بیست و سومین جشنواره کشوری مد و لباس فجر در یزد برگزار می شود

مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد :

یکصد و بیست و سومین جشنواره ملی فجر در حوزه مد و لباس و با عنوان “دومین جشنواره ملی پارچه فجر یزد” در این استان برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: با اختصاص کد کشوری جشنواره فجردر مهرماه سال جاری  به این استان،دومین دوره جشنواره ملی پارچه فجر توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

رییس کارگروه مد و لباس استان یزد ضمن اعلام این خبر افزود: رضایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از نحوه برگزاری نخستین جشنواره، اعتماد به این استان و فعالیت گسترده کارگاهها و کارخانجات پارچه بافی در یزد،سبب صدور مجوز کد کشوری برای دومین دوره برگزاری این جشنواره گردید.

مجید جوادیان زاده ابراز امیدواری کرد تا با همکاری همه دستگاهها و مسئولین استانی چه در بخش خصوصی و دولتی شاهد برگزاری یک جشنواره ارزشمند و تاثیرگذار با برند یزد باشیم.

لازم به ذکر است نخستین دوره این جشنواره در قالب هشتاد و هفتمین جشنواره کشوری و در سال ۹۸  به صورت سه گام گالری شهری، برگزاری دوره های آموزشی طراحی پارچه، ارائه مقالات تخصصی در این حوزه و در نهایت تجلیل از برگزیدگان انجام شد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..