استاندار یزد:

فروشندگان منصف یزد تشویق می‌شوند

استاندار یزد با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار به صورت دقیق و میدانی، گفت: در جریان بازدید و نظارت بر بازار، باید واحدهایی که طبق تعرفه عمل می‌کنند، تشویق و با گرانفروشان برخورد شود.

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی در نشست ستاد تنظیم بازار استان یزد، از سلامت و معیشت مردم به عنوان دو مسئله با اولویت بالا در استان یاد کرد و اظهار داشت: در بحث معیشت مردم، تنظیم بازار از اهمیت بسزایی برخودار است و با مدیریت مناسب این حوزه می توان از تحمیل فشار مضاعف بر اقشار مختلف مردم جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه قرار گیری استان یزد در زمره پنج استان ارزان قیمت کشور یکی از راهبردهای ستاد تنظیم بازار استان است، بیان کرد: حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده باید حفظ و قیمت گذاری‌ها متعارف و با آنالیز دقیق باشد تا بر مردم فشار وارد نشود.

استاندار یزد با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار به صورت دقیق و میدانی عنوان کرد: در جریان بازدید و نظارت بر بازار، باید واحدهایی که طبق تعرفه عمل می‌کنند، تشویق و با گران‌فروشان برخورد شود.

فاطمی با بیان اینکه یکی از محورهای جلسه امروز وضعیت قیمت میوه جات در بازار بود، گفت: در این راستا یک تیم ویژه برای بررسی وضعیت قیمت ها و ارائه گزارش در نشست تنظیم بازار تشکیل شد تا شاهد افزایش قیمت میوه نباشیم و همچنین از واحدهای منصف و عرضه کننده میوه با قیمت متعارف تقدیر و تشکر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها و اختیارات موجود در استان برای ایجاد ثبات در بازار استفاده خواهد شد، تصریح کرد: مدیران مربوطه موظف هستند گزارش‌های مردمی اعلام شده به سامانه ۱۲۴ را به صورت دقیق رصد، به طور مصداقی پیگیری و با متخلفان برخورد کنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..