جشن ازدواج دانشجومعلمان در یزد برگزار می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان یزد از برگزاری جشن و کارگاه ازدواج دانشجویی «پیوند همدلانه» ویژه دانشجو معلمان خبر داد.

حجت الاسلام «محمد حسن تولائی» در این باره اظهار کرد: با توجه به موضوع تحکیم خانواده و همچنین تشویق و ترغیب به ازدواج آسان و فرزندآوری، پیرو هماهنگی های بعمل آمده با مدیریت دانشگاه و همچنین اخذ مجوز برگزاری از ستاد پیشگیری از همه‌گیری کرونای استان، جشن ازدواج دانشجویی در یزد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه ویژه زوجین در همین راستا، افزود: کارگاه‌هایی با موضوع «عوامل اصلی پایداری خانواده و تفاوت های روانی زنان و مردان» در روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با حضور ۱۰۰ زوج دانشجومعلم که از فروردین ۱۳۹۹ تا تیرماه سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده و در فراخوان ثبت نام کردند، برگزار می‌شود.

تولائی در ادامه ابراز امیدواری کرد پس از شرکت زوجین دانشجو معلم در این جشن و کارگاه‌ها، زمینه لازم برای اعزام آنان به سفر مشهد مقدس با همکاری دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان فراهم شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان یزد خاطر نشان کرد: هر ساله کارگاه‌هایی در مشهد مقدس توسط نهاد رهبری در دانشگاه‌ها ویژه زوج‌های دانشجو در قالب «همسفر تا بهشت» برگزار می شود که تمامی دانشگاه های سراسر کشور در آن شرکت می‌کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..