نشست تجربه مشترک ایران و آمریکای لاتین در دانشگاه یزد

نشست سیاسی مشترک با حضورسفیران کشور‌های بولیوی و نیکاراگوئه در دانشگاه یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، نشست سیاسی مشترک با عنوان روایتی متفاوت از کشور‌های منطقه آمریکای مرکزی در مورد استکبارستیزی با حضورسفیران کشور‌های بولیوی و نیکاراگوئه در دانشگاه یزد بود.

مسئول برگزاری این نشست گفت: در این نشست رومینا پرز راموس و ایساک لئین براوو جین سفرای کشور‌های بولیوی و نیکاراگوئه دعوت شدند و پاسخگوی سوالات دانشجویان هستند.

مودت افزود: این نشست به همت انجمن‌اسلامی دانشجویان این واحد دانشگاهی با حضور جمعی از استادان و دانشگاهیان ایران و دانشجویان شاغل به تحصیل کشور‌های افغانستان، سوریه، عراق، نیجریه و پاکستان در یزد برگزار شد.

وی ادامه داد: سفر سفیران به یزد به مدت سه روز ادامه دارد و بازدید‌ها و نشست‌های مختلفی برگزار می‌شود.
دیپلمات و تحلیل‌گر مسایل آمریکاسخنران‌ای مراسم گفت: جنگ رسانه‌ای جزو اهداف اصلی آمریکا و دشمنان علیه انقلاب اسلامی برای جلوگیری از بیان واقعیت‌های آن به عالم است.

محمد صالح حسین‌زاده افزود: شکست هیمنه پوشالی و ابهت دروغین آمریکا جزو برکت‌های یوم‌الله ۱۳ آبان است که باید روحیه ضداستکباری بین مردم و دانشگاهیان تقویت شود.

وی اظهار داشت: برگزاری نشست‌های مشترک علمی و سیاسی و تبیین روشن مسایل کشور‌های مستقل دنیا بسیار حیاتی است و باید به همت دانشگاه‌ها و فعالان این عرصه برگزار شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..