آیت‌الله مدرسی یزدی:

مدیریت بازار مسکن انتظار جدی مردم از دولت و مسئولان است

نائب رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد با بیان اینکه مردم به انتظار چشیدن طعم مدیریت و خدمت انقلابی و جهادی هستند، گفت: مدیریت بازار مسکن انتظار جدی مردم از دولت و مسئولان است.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله سیدمحمدکاظم مدرسی یزدی در نشست شورای اداری استان یزد با گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم کفار را در دو دسته تقسیم‌بندی می‌کند که گروه اول گروهی است که با اسلام و دین مقابله نمی‌کنند و گروه دوم کفاری هستند که با اسلام و دین مقابله می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در قرآن کریم تاکید شده که به هیچ عنوان با آن دسته از کفار که با دین شما مقابله و دشمنی می‌کنند رفت و آمد نداشته باشید.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه خاطرنشان کرد: اگر امروز آنچه که جامعه اسلامی و دین در عراق، سوریه، یمن و لبنان و فلسطین می‌خواهد پیاده می‌شود به معنای عمل به همین دستور دین است.

مدرسی یزدی افزود: نکته دومی که خداوند در این آیه به مسئولان تاکید می‌کند این است که با مردم خودشان مهربان، رئوف و عطوف باشند و برای رفع مشکلات آنها تلاش کنند.

نائب‌رئیس شورای مرکزی حوزه‌های علمیه استان یزد با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی مسئولان باید سبقه دینی خودشان را هم نشان دهند گفت: متاسفانه در دوره‌هایی ما به دلیل بی‌توجهی‌هایی که صورت گرفته شاهد فعالیت برخی مسئولان بودیم که در مسیری با آنها به مشکل خوردیم.

وی تاکید کرد: قرآن کریم ویژگی مدیر را شخصی عنوان می‌کند که هدفش قرارگیری در مسیر پیشرفت و توسعه در سایه توجه به دستورات دینی است و در این مسیر حرکت می‌کند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد خاطرنشان کرد: نکته بسیار مهم این است که ما چهارچوب‌هایی که در مسیر کار خود داریم را باید چهارچوب‌های شرعی بدانیم و پیشرفت و توسعه را بدون توجه به حلال و حرام کسب نکنیم.

مدرسی یزدی با بیان اینکه همه بر ضرورت اصلاح در بخش های مختلف تاکید دارند گفت: اگر همه ما اصلاح را از خودمان، خانواده و مجموعه مان شروع کنیم و بهترین رفتار با مردم، بهترین خدمات و رویکرد دینی را داشته باشیم، تمام بخش های جامعه ما به بهترین نحو ممکن اصلاح می شود.

نائب رئیس شورای مرکزی استان یزد با تاکید بر اینکه تامین امنیت خط انتقال آب یزد را به صورت جدی از دولت و مسئولان خواستاریم گفت: امروز پس از ۴۲ سال مردم به انتظار چشیدن طعم مدیریت انقلابی و جهادی در سایه ولایت هستند و هیچ مانعی برای این موضوع وجود ندارد.

وی افزود: امروز اگر ما نتوانیم لذت دولت مردمی، انقلابی و جهادی را به مردم بچشانیم بعید می‌دانم چنین فرصتی دوباره به وجود آید پس باید با تمام توان نسبت به این موضوع تلاش و توجه کنیم.

رئیس حوزه علمیه مدینه العلم الکاظمیه(ع) با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید نسبت به کانون خانواده و تقویت آن در جامعه تلاش کنند گفت: همه باید برای تقویت کانون خانواده برنامه داشته باشیم و از این موضوع حمایت کنند.

مدرسی یزدی با بیان اینکه بحث مدیریت مسکن با توجه به افزایش قیمت زمین و مصالح یکی از انتظارات جدی مردم از دولت و مسئولان است گفت: از رئیس جمهور و مدیران درخواست داریم که نسبت به این موضوع برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..