دیدار اعضا شاخه محیط زیست حزب ندای ایرانیان یزد با مدیرمحیط زیست

به گزارش یزدی نیوزبه مناسبت هفته حفاظت از محیط زیست، اعضای شاخه محیط زیست حزب ندای ایرانیان یزد با سید حسین سادات موسوی دیدار کردند.

مدیر کل محیط زیست استان یزد در جمع اعضای حزب ندای ایرانیان شاخه محیط زیست یزد گفت: نگاه به نقطه نظرات محیط زیست در دولت قوی تر شده است و تاکنون در این زمینه اقدامات موثری صورت گرفته است.
سید حسین سادات موسوی ضمن تشکر از نگاه حزب ندای ایرانیان به محیط زیست استان یزد گفت: نقش تشکل های غیر دولتی و احزاب به عنوان اهرم های قوی به لحاظ اجرایی می تواند به همراهی این سازمان وارد شود و تاکنون تشکل های استان فعالیت های قابل قبول و همکاری های موثری را داشته اند و ما در بحث اطلاع رسانی و آموزش هم نیازمند همراهی هستیم و تفاهم نامه با ارگان های مختلف در دستور کار این اداره کل است.
وی افزود: پر رنگ کردن طبیعت و طبیعت گردی باید بیش از پیش صورت گیرد و خوشبختانه در حال حاضر وفاق در استان و کشور برای حفظ محیط زیست صورت می گیرد و ما برای صنایه آلوده کننده و پرآب خواه محدودیت و عدم صدور مجوزهایی را داشته ایم تا بتوانیم محیط زیست سالم تری را داشته باشیم.
در ابتدای این نشست میترا ولی زاده، مسئول شاخه محیط زیست حزب ندای ایرانیان یزد به ارائه گزارشی از اقدامات این حزب در استان و فعالیت های پیش رو ارائه نمود و آمادگی شعبه یزد را در همکاری با اداره کل محیط زیست اعلام نمود.

بخش نظردهی بسته شده است..