اتصال تمام جایگاه‌های استان یزد به سامانه هوشمند سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد از اتصال تمامی جایگاه‌های سطح استان به سامانه هوشمند سوخت با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و کارشناسان این شرکت و تیم فنی پشتیبان سامانه مذکور خبر داد.

«عبدالرضا انتظاری» درباره آخرین وضعیت جایگاههای عرضه سوخت استان گفت: با همت و تلاش شبانه روزی مسئولان و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه یزد و تیم فنی پشتیبان سامانه هوشمند سوخت کلیه مراکز عرضه سطح استان به طور کامل و ۱۰۰ درصدی به سامانه هوشمند سوخت با نرخ یارانه‌ای متصل شدند و سوختگیری با استفاده از سهمیه کارت سوخت امکان پذیر است.

وی با اشاره به بازرسی و نظارت مستمر بر جایگاههای سوخت، اظهار کرد: شهروندان همچون روزهای پیش از اختلال به وجود آمده در سامانه‌های سوخت می توانند با نرخ سهمیه بندی یارانه‌ای در جایگاهها سوخت گیری کنند.

مدیر منطقه یزد در پایان ضمن تشکر از شکیبایی شهروندان، از مشارکت و همراهی عوامل امنیتی و انتظامی و مالکین جایگاههای سوخت و همچنین اصحاب رسانه استان که با پوشش به موقع و لحظه ای اخبار از ایجاد شایعات و التهاب خبری جلوگیری نمودند، قدردانی کرد.

گفتنی است؛ استان یزد در مجموع ۱۰۹ جایگاه سوخت دارد که به دنبال حمله سایبری روز چهارم آبانماه به سامانه هوشمند سوخت، فعالیت عرضه سوخت در برخی از آنها دچار اختلال و وقفه شد ولی با تلاش کارشناسان مربوطه، فعالیت پمپ بنزین‌ها در حداقل زمان ممکن به روال عادی بازگشته است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..