مدیر حوزه‌های علمیه:

کارنامه آیت الله علاقه بند درخشان است

امام جمعه میبد: زندگی عارفانه و زاهدانه و زیست ایمانی و روحانی آیت الله علاقه بند یزدی برای عموم مردم بویژه طلاب و دانشجویان و استادان الگو است.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله اعرافی با صدور پیامی ارتحال آیت الله سید محمد علی علاقبند یزدی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال مرحوم آیت الله آقای حاج سید محمد علی علاقبند یزدی طاب ثراه برای مردم شریف و روحانیت ارجمند و حوزه علمیه یزد سنگین و غم افزا بود.

آن دانشمند زاهد و پارسا از کارنامه‌ای درخشان برخوردار است که از تحصیل مجدانه و تهذیب خالصانه در حوزه‌های علمیه یزد، نجف و قم آغاز و به نورافشانی در مسند وعظ و ارشاد مشتاقان و تربیت نفوس در جایگاه محراب و منبر و پرورش طلاب و فضلای حوزه درکرسی تعلیم و تربیت و کسوت استادی حوزه می‌انجامد.

زندگی عارفانه و زاهدانه و زیست ایمانی و روحانی آن فقید سعید برای عموم مردم و بویژه طلاب و دانشجویان و استادان الگو و درس آموز و الهام بخش است و امید راه روشن و سبک و سلوک زندگی حوزوی این بندگان پاک خدا استمرار یابد.

فقدان آن استاد و مربی ممتاز و برجسته را به خاندان ارجمند و شاگردان و علاقمندان ایشان و حوزه علمیه و روحانیت یزد و عموم مردم شریف استان یزد تسلیت و تعزیت گفته، برای آن مرحوم برتری مقامات قدسی و روح و رضوان الهی و حشر با اجداد طاهرینش و برای بازماندگان محترم شکیبایی و پاداش نیکوی الهی از خداوند مهربان خواستارم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..