وجود آیت الله علاقه بند منشأ خیر و برکت برای نظام اسلامی بود

نماینده استان یزد در مجلس خبرگان رهبری: آیت‌ الله علاقه بند در فروتنی، خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه، نمونه عالی تربیت یافتگان مکتب قرآن و عترت بود.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله ابوالقاسم وافی با صدور پیامی ارتحال آیت الله سید محمدعلی علاقه بند یزدی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال غمبار استاد عالی مقدار و روحانی بزرگوار بقیة السلف حضرت آیت الله آقای حاج سید علی محمد علاقبند رضوان الله علیه همگان را عزادار ساخت و در موجی از ماتم و اندوه فرو برد.

آن عالم ربانی و اسوه تقوا و فضیلت عمر با برکت خود را در راه کسب معارف عالیه اهل بیت علیهم السلام و پرورش محصلین علوم دینی و جوانان متعهد گذراند و با استعداد سرشار و نبوغ خدادادی از محضر اساتید والامقام و محققان گرانقدر حوزه علمیه دارالعباده استان یزد بهره‌های علمی و اخلاقی فراوانی کسب نمود و به درجات بالای علمی و عملی دست یافت.

مرحوم آیت‌الله علاقه بند در فروتنی، خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه نمونه عالی تربیت یافتگان مکتب قرآن و عترت علیهم السلام به شمار می‌آمدند وجودشان در طول زندگی ساده و بی آلایشی که داشتند منشأ خیر و برکت و دعاهایشان برای تقویت نظام اسلامی و عزت و اقتدار مقام معظم رهبری ادام الله ظله العالی مایه امید بود.

سرانجام برابر سنت الهی به دیار باقی شتافتند و در جوار رحمت حق تبارک و تعالی با اجداد طاهرینشآن علیهم السلام همنشین گردیدند طوبی له و حسن مآب.

حقیر که خود افتخار شاگردی ایشان را داشتم، این مصیبت جانکاه را به آقازادگان و بازماندگان محترم شان و حوزه‌های علمیه استان و مردم وفادار و شهید پرور تسلیت عرض نموده و از پروردگار حسن عاقبت برای همگان خواهانم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..