فرماندار اردکان با حضور معاون استاندار معارفه شد

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اردکان در مراسمی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، امام ‌جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان اردکان، معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز"محمدعلی طالبی" معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم، ضمن تقدیر از همکاری و تعامل خوب و سازنده بین مسئولین شهرستان اردکان، گفت: پس از درخواست آقای اسماعیلی و بررسی گزینه‌ها برای فرمانداری اردکان، آقای مقیمی به این سمت انتخاب شدند.

 وی به سوابق مسئولیتی "هادی مقیمی" اشاره کرد و گفت: معاونت در فرمانداری بافق، حوزه‌های مختلف استانداری، دفتر سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری، مدیر کل امور روستایی، و مسئولیت‌هایی در استانداری‌های اصفهان و تهران، سرمایه خوبی برای مدیریت عالی در شهرستان اردکان فراهم آورده است.

 معاون استاندار با اشاره به سرمایه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی اردکان، گفت: با تعامل همه مسئولین می‌توان با اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید، شاهد ارتقای شاخص‌های توسعه و رفع مشکلات موجود در اردکان باشیم.

 طالبی گفت: هیچ ایرانی در اردکان احساس غربت نمی‌کند و اردکان، وطن همه ایرانیان است.

وی افزود: "حسین اسماعیلی" نیز فرماندار همراه و پرتلاشی بودند و خوشحال هستیم که وی را به جمع مدیران حوزه معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آورده‌ایم.

مردم اردکان تشنه‌ی خدمت هستند

حجت‌الاسلام‌ "سید اسماعیل شاکر" امام ‌جمعه اردکان نیز در این مراسم از آمادگی برای همکاری‌های همه‌جانبه با هر مسئولی که از مجاری قانونی توسط دولت انتخاب می‌شود، خبر داد و گفت: معقد هستیم که انسان‌ها باید شایستگی‌های خود را نشان دهند تا در پایان مسئولیت، در پیش خدا و مردم سربلند باشند.

 وی مردم اردکان را مردمی مؤمن، ولایتی، متدین، تیزبین و بیزار از افراط توصیف کرد و افزود: مردم اردکان از افراط در مسئله‌ی "چپ" و "راست" خسته شده و تشنه‌ی خدمت هستند.

 مبنای عمل، فراجناحی خواهد بود

"هادی مقیمی" سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اردکان نیز در انتهای این جلسه با تشکر از حضور روحانیت، از زحمات چندساله‌ی اسماعیلی در فرمانداری اردکان تقدیر و ابراز امیدواری کرد که با همراهی همه مسئولان بتواند کارنامه خوبی در این شهرستان بر جای بگذارد.

وی اظهار کرد: طبیعتاً همه ما باید در مدار قانون حرکت و از رفتارها و اظهارنظرهای شخصی، سلیقه‌ای و احساسی به ‌شدت پرهیز کنیم لذا هر برنامه‌ای که مجوز قانونی داشته باشد، مورد حمایت ماست و انتظار داریم که همه دستگاه‌ها و نهادها، همکاری لازم را به‌عمل آورند.

مقیمی ادامه داد: مبنای عمل، فراجناحی خواهد بود چرا که شهرستان اردکان از جنبه‌های گوناگون ویژگی‌های منحصربه‌ فرد و متمایزی در استان دارد و با توجه به موقعیت ویژه سیاسی، اجتماعی و جغرافیایی آن باید در اداره و مدیریت شهرستان از نظرات و مشاوره‌های همه ظرفیت‌ها و جریان‌ها استفاده کرد.

 سرپرست فرمانداری اردکان، این شهرستان را سرشار از استعدادهای ناب و انسان‌های فرهیخته دانست و گفت: اردکان، زادگاه فقیهان و عالمان بزرگ، دیار اندیشمندان، فرهیختگان و فیلسوفان شهیر و دیار معلم و استاد اخلاق حضرت آیت‌الله خاتمی (ره) است و مصمم‌ هستیم با بهره‌گیری از این پتانسیل‌ها، روند توسعه همه‌جانبه اردکان بزرگ را شتاب بخشیم و در حوزه‌های مختلفی چون محیط‌زیست، آموزش و مشارکت زنان تحولاتی به‌وجود آوریم.

 گفتنی است؛ مسئولان استان و شهرستان پیش از این مراسم و در بدو ورود به شهرستان اردکان، با حضور در گلزار شهدای اردکان، به مقام شامخ آیت‌الله خاتمی (ره) و آیت‌الله بهجتی (ره) و شهدای سرافراز شهرستان ادای احترام و با آرمان‌های آنان تجدید میثاق کردند.

یادآور می‌شود؛ "حسین اسماعیل" فرماندار پیشین اردکان با صدور حکمی از سوی "سید محمد میرمحمدی" استاندار یزد به عنوان مدیر کل پدافند غیر عامل استان منصوب شده است.

ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..