قیمت میوه در یزد پایینتر از استان‌های همجوار

استاندار یزد: تشویق واحد‌های صنفی برتر و برخورد با واحد‌های متخلف در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش یزدی نیوز مهران فاطمی در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد بر لزوم بهره گیری از نظرات نخبگان و صاحب نظران در این کارگروه تأکید کرد و گفت: بررسی گزارش‌هایی که از طریق سامانه ۱۲۴ دریافت می‌شود، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی تقویت نظارت و بازرسی‌ها را خواستار شد و افزود: در این سرکشی‌ها با متخلفان برخورد شده و واحد‌های برتر را تشویق کنید.

استاندار یزد با انتقاد از تصدی گری اتباع بیگانه در برخی بخش‌ها تصریح کرد: به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که بازار ما در دست اتباع بیگانه قرار گرفته و آنان به تصدی گری بازار بپردازند.

فاطمی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی مناسب در خصوص نحوه گشت‌های بازرسی و برخورد با متخلفان از طریق رسانه‌ها اظهار داشت: امروزه به شدت نیاز داریم که مردم، ما را کنار خودشان ببینند چراکه شعار دولت، مردمی بودن است و مدیران باید رابطه خود با مردم را در تراز دولت سیزدهم تنظیم کنند.

وی با تأکید بر اینکه ما باید مدیر ۲۴ ساعته باشیم، ادامه داد: من خودم را کارگر و نوکر مردم می‌دانم و به این نوکری افتخار می‌کنم.

بررسی میزان ذخایر کالا‌های اساسی در استان از دیگر بخش‌های این نشست بود که به گفته حمید پایدار مدیرکل غله استان، هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

بررسی قیمت میوه نیز دیگر موضوعی بود که در این نشست مطرح شد و حسنی رئیس اتاق اصناف استان دراین باره گفت: نرخ میوه در استان یزد پایین‌تر از استان‌های همجوار است.

همچنین در این نشست مقرر شد فقط در خرید‌های نامتعارف مرغ در بازار از مشتری کدملی خواسته شود و برای خرید‌های معمولی نیازی به ارائه کدملی نیست.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم از تدوین برنامه بازرسی هوشمند خبر داد و گفت: همه مسیر‌های ورود و خروج کالا‌ها در این سیستم جامع، مشخص و قابل کنترل است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..