کشف بیش از ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در عملیات ماموران پلیس، بیش از ۲۵۰ کیلوگرم حشیش و تریاک کشف شد.

به گزارش یزدی نیوز سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با اقدامات اطلاعاتی از نیت قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر از طریق محور‌های مواصلاتی این استان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با گشت زنی‌های مداوم، خودرو سواری پژو حامل این محموله را در محور کمربندی غربی یزد مشاهده و دستور ایست را صادر و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد افزود: در بازرسی از خودرو ۲۰۰ کیلو موادمخدر شامل ۱۴۷ کیلو حشیش و ۵۳ کیلو تریاک کشف و ۲ قاچاقچی که قصد انتقال این محموله افیونی از جنوب شرق کشور به رشت را داشتند، دستگیر و روانه دادسرا شدند.

کشف بیش از ۵۹ کیلو تریاک توسط پلیس راه آهن یزد

فرمانده پلیس راه آهن یزد گفت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی ماموران پلیس راه آهن میبد حین مسافرگیری قطار مسافری یزد – تهران در ایستگاه اردکان به یکی از مسافران مشکوک شدند.

سرهنگ محمدرضا طالبی افزود: وی به گیت بازرسی هدایت و با هماهنگی با مقام قضایی نسبت به بازدید بدنی و وسایل همراه وی اقدام شد که تعداد ۱۰ بسته به وزن ۵۹ کیلو و ۶۴۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک بالفافه که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..