۱۰۵ هزار دانش‌آموز یزدی در بسیج عضو هستند

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار گفت: ما قصد داریم به کارآمدی سه نهاد مقدس خانواده، مسجد و مدرسه برای تربیت نسل جدید و تراز انقلاب کمک کنیم.

به گزارش یزدی نیوز، سرهنگ حمیدرضا محدث در نشست با خبرنگاران استان یزد به مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی ضمن تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز کشور و هزار دانش‌آموز شهید استان یزد اظهار داشت: هفته بسیج دانش‌آموزی امروز همزمان با شهادت شهید حسین فهمیده در آبان سال ۵۹ آغاز می‌شود و تا یوم الله ۱۳ آبان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شعار این هفته نوجوانان انقلابی؛ پیشگامان گام دوم انقلاب است به سخنان حضرت آقا در خصوص اهمیت بسیج بیان کرد: بسیج دانش‌آموزی تشکلی امین و متدین است، نگاه امید در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد و جوانان و نوجوانان مخاطبان اصلی هستند و ۴۰ بار لفظ آنان در بیانیه آورده شده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار تصریح کرد: هدف ما از اجرای برنامه‌ها در بسیج دانش‌آموزی تبیین، بیان و گفتمان‌سازی دستاوردهای انقلاب و امید بخشی به لایه‌های جامعه انجام می‌شود و تمام دانش‌آموزان جامعه هدف و مخاطب بسیج است.

محدث با اشاره به اینکه ۲۴۶ هزار دانش‌آموز در استان یزد داریم اظهار داشت: از این تعداد ۱۰۵ هزار دانش‌آموز عضو سازمان بسیج دانش‌آموزی شدند.

وی گفت: برنامه‌ها پیامد محور برنامه‌ریزی شدند و به اثربخش بودن برنامه‌ها اهتمام شده است و به اثربخش بودن برنامه‌ها در محیط پرداخته شد و ما در بسیج اقشار ۲۱ گانه بسیج یکسری برنامه مطلوب تعریف شده است.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار افزود: همه تلاش‌ها و اقدامات برای این است که کادرسازی برای نظام و انقلاب انجام شود و جوانان انقلابی و کارآمد است و با ساماندهی و به کارگیری جوانان متعهد و پای کار این اهداف محقق می‌شود.

محدث تصریح کرد: برای تقویت این امر مهم لازم است تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها به کار گرفته شود و به تحقق تربیت، کادرسازی و تربیت نسل تراز انقلاب ما نیاز به کمک سایر ارگان‌ها و ادارات داریم.

وی گفت: انتظارت ما از ارگان‌هایی مثل آموزش و پرورش بیشتر است و به همراهی و کمک انجمن اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، اداره اوقاف، بنیاد شهید، حوزه‌های علمیه و نهادها و سمن‌های مردمی نیاز داریم.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بسیج اقشار خاطرنشان کرد: مأموریت بسیج دانش‌آموزی جوانان و نوجوانان را برای پذیرش نقش‌های وسیع و سازنده در نظام اسلامی آماده می‌کند و به شکوفایی، رشد و به فعل تبدیل شدن استعدادهای بالقوه کمک کند.

محدث گفت: بسیج قصد دارد به کارآمدی سه نهاد مقدس خانواده، مسجد و مدرسه برای تربیت نسل جدید و تراز انقلاب است و هدف نهایی منجر به ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق دولت ظهور می‌شود.

منبع:خبرگزاری تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..