قهرمانی بانوان یزدی‌ در اولین دور لیگ برتر پیست

نایب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان یزد از قهرمانی و نائب قهرمانی تیم‌های «اعتماد کالا» و «ترمه دستجردی» از این استان در رقابت‌های اولین مرحله لیگ برتر پیست در رده سنی بزرگسالان خبر داد.

«الهه جورابی» با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در هفته گذشته، گفت: در این مرحله ۴۷ ورزشکار از ۱۱ تیم باشگاهی حضور داشتند که در پایان تیم اعتماد کالای یزد با ۱۱۴۵ امتیاز عنوان قهرمانی این مرحله از مسابقات در بخش بزرگسالان از ان خود کرد و ترمه دستجردی یزد نیز با ۸۰۳ امتیاز نائب قهرمان شد.

وی به کسب مدال‌های رنگارنگ توسط بانوان رکابزن استان در این دوره از رقابت‌ها اشاره و عنوان کرد: در ماده اومینیوم بزرگسالان، فروزان عبدالهی عرب از اعتماد کالا یزد اول و غزاله درخشان از ترمه دستجردی یزد دوم شد.

وی اضافه کرد: همچنین در تعقیبی انفرادی بزرگسالان، ریحانه خاتونی از ترمه دستجردی یزد اول شد و فاطمه فیضی و ساجده سیاحیان هر دو از اعتماد کالا به ترتیب دوم و سوم شدند.

جواربی گفت: دورامتیازی بزرگسالان نیز با قهرمانی فروزان عبدالهی عرب از اعتماد کالا همراه بود، در این بخش ریحانه خاتونی از ترمه دستجردی یزد دوم شد.

وی افزود: مقام اول ماده کایرین بزرگسالان به ستاره زرگر از اعتماد کالا رسید و آتوسا عباسی دیگر رکابزن این تیم سوم شد.

به گفته‌ی وی، در ماده اسکرچ بزرگسالان به ترتیب فروزان عبدالهی و ساجده سیاحیان هر دو از اعتماد کالا یزد اول و دوم شدند و در ۵۰۰ متر بزرگسالان هم ستاره زرگر از اعتماد کالا اول و آتوسا عباسی از همین تیم سوم شد.

جورابی خاطرنشان کرد: عناوین اول و دوم ماده ۲۰۰ متر بزرگسالان نیز به ستاره زرگر و آتوسا عباسی هر دو از اعتماد کالا رسید و در ماده تیم اسپرینت بزرگسالان، اعتماد کالا اول و ترمه دستجردی یزد هم دوم شد.

نایب رئیس هیئت دوچرخه سواری استان در پایان یاداور شد: مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی کشور بانوان در دو بخش جوانان و بزرگسالان پس از وقفه‌ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا طی دو روز برگزار شد که در این مسابقات شاهد پیشرفت و برتری تیم های یزد در رده‌بندی جدول بودیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..