اعتبار ۵ میلیاردی برای ساخت بیمارستان ۳۰۰ میلیاردی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد: در حالی که ساخت و تجهیز بیمارستان شهرستان خاتم به ۳۰۰ میلیارد نیاز دارد، فقط ۵ میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته شده است.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا وفائی نسب  درباره نیمه تمام ماندن بیمارستان شهرستان خاتم گفت: چند سال پیش یک خیر این زمین را به دانشگاه علوم پزشکی اهدا کرد، ولی زمین به دلیل اختلافات در شهرستان جابجا شد.

وی افزود: امسال اعتبار پنج میلیارد تومانی برای بیمارستان به تصویب رسید که قرار است یک میلیارد تومان آن را به صورت نقد پرداخت کنند که همچنان تحویل دانشگاه علوم پزشکی نشده و مابقی هم اسناد خزانه با سررسید سال ۱۴۰۳ است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: در فاز مطالعاتی و نقشه کشی و کار‌های اولیه بیمارستان نمی‌توان از اسناد خزانه استفاده کرد و منتظر پول نقد هستیم.

وفائی نسب با اشاره به اینکه هم اکنون مشاوره تعیین و فاز مطالعاتی هم آغاز شده است، اظهار داشت: نقشه ساخت بیمارستان هنوز آماده نشده است و پیش بینی می‌کنیم که عملیات ساخت بیمارستان در دهه فجر امسال آغاز شود.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان ۱۵۰ میلیارد تومان است و تهیه تجهیزات نیز به ۱۵۰ میلیارد تومان دیگر نیاز دارد.

 

این در حالی است که محمدرضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور چندی پیش در سفر به شهرستان خاتم از عملکرد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد انتقاد کرده و گفته بود که چرا با وجود مجوز و اعتبار کافی برای ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابه، مراحل ساخت آغاز نمی‌شود؟

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..