معرفی ظرفیت‌های حوزه تعاون از راه صدا و سیما

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد: یزد به عنوان پایتخت تعاون در کشور محسوب می‌شود و خوشبختانه تعاونی‌های معتبر و الگو نیز در سطح استان وجود دارند.

به گزارش یزدی نیوز عماد تشکری در دیدار با کارشناسان حوزه تعاون گفت: با نگاهی که عبدالملکی وزیر محترم به بخش تعاون و نقش آن در اقتصاد دارد، قطعا برنامه‌های متفاوتی در این حوزه از طرف دولت به اجرا گذاشته می‌شود.

وی افزود: یزد به عنوان پایتخت تعاون در کشور محسوب می‌شود و خوشبختانه تعاونی‌های معتبر و الگو نیز در سطح استان وجود دارند.

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های بخش تعاون امری ضروری است، تصریح کرد: از طریق رسانه‌ها به خصوص صدا و سیما باید ظرفیت‌های موجود حوزه تعاون برای مشارکت مردم معرفی شود که یکی از راه‌های آن معرفی شرکت تعاونی‌های موفق در سطح استان است.

تشکری ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز یزد بابت معرفی تعاونی‌های برتر سال جاری در برنامه «واما امشب» ادامه داد: تهیه فیلم و معرفی تعاونی‌های موفق استان از طرف عوامل برنامه مستند «از کجا شروع کنم» در هفته آینده آغاز می‌شود که انتظار می‌رود تمامی کارشناسان شهرستان‌ها از ظرفیت پیش آمده نهایت استفاده را ببرند.

وی آموزش قوانین تعاون را امری ضروری دانست و گفت: در نظر داریم با انعقاد تفاهم نامه سه جانبه بتوانیم آموزش قوانین تعاون را از طریق صدا و سیمای مرکز استان انجام دهیم.

تشکری با اشاره به اهمیت نظارت، تشکیل و آموزش در بخش تعاون اظهار داشت: در ماه‌های پایانی سال باید آموزش‌های مجازی، حضوری و استفاده از ظرفیت رسانه‌های استان برای تحقق برنامه آموزشی مدنظر قرار گیرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..