واژگونی مرگبار پژو در کمربندی میبد

واژگونی خودروی سواری در کمربند غربی میبد ۵ فوتی و مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش یزدی نیوز رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در کمربندی غربی میبد دو تن از سرنشینان پس از پرتاب به بیرون از خودرو جان خود را از دست دادند و سه نفر مصدوم شدند.

کمال بنا افزود: بنا به اعلام eoc مرکز فرماندهی عملیات هلال احمراستان یزد مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ۴۰۵، عوامل امدادی مستقر در پایگاه امداد و نجات کمربند غربی هلال احمر میبد بلافاصله به محل حادثه واقع در هشت کیلومتری مجتمع رفاهی در باند اردکان – یزد محور کمربند غربی (حوالی جاده آسیاب دو سنگی) اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد ادامه داد: نجاتگران هلال احمر با همکاری عوامل حاضر (اورژانس، نیروی انتظامی و پلیس راه)، پس از تثبیت صحنه حادثه و طی عملیات رهاسازی بوسیله ست نجات، سه مصدوم داخل خودرو را به بیرون انتقال و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

کمال بنا ‏ بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و فراگیری آموزش‌ها و اصول کمک‌های اولیه و امداد برای کمک به حادثه دیدگان تأکید کرد و افزود: شماره تماس ۱۱۲ هلال احمر آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه محل بروز سانحه است و پس از تماس نزدیکترین تیم امدادی به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..