امام جمعه یزد:

مسئولان در پیگیری رفع نقایص قطارها جدیت به خرج دهند

امام جمعه یزد با اشاره به اتفاقات قطار یزد به تهران و معطلی مسافران و نقص پیاپی دو قطار گفت: مسئولان امر در پیگیری رفع نقایص قطارها جدیت به خرج دهند.

به گزارش یزدی نیوز آیت الله محمدرضا ناصری،  در نشست مجمع نمایندگان استان که با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مباحث مهمی که در سفرهای روسای جمهور باید به آن توجه شود، اثرگذاری پروژه هاست و به جای اینکه پیگیر چند صد پروژه کم اثر باشید، باید به دنبال چند پروژه اثرگذار و حیاتی بر استان باشید.

وی افزود: در سفرهای قبل رؤسای جمهور، طرح‌های بسیاری به تصویب رسید اما اعتبارات در نظر گرفته شده برای آنها کافی نبود به همین دلیل بسیاری از آنها نیمه کاره رها شده اند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: مسئله راه برای کشور ما از اهمیت بسیار بالایی برخودرار است و باید به راه‌های ارتباطی از جمله بزرگراه، جاده‌های بین شهری و روستایی، راه آهن و … توجه جدی شود.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه قطار یزد به تهران و آتش سوزی واگن قطار اول و نقص فنی قطار دوم و سرگردانی مسافران بیان کرد: مردم ساعت‌ها معطل بودند و با تاخیر بسیار زیاد به مقصد رسیدند که این موضوع گلایه شدید آنها را به دنبال داشت.

امام جمعه یزد تصریح کرد: وضعیت زمانی ناراحت کننده‌تر می‌شود که حتی قطاری که به عنوان کمکی برای مسافران اعزام می‌شود هم دچار نقص فنی است و این موضوع برای سلامت مسافران بسیار نگران کننده است.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان به صورت جدی پیگیر رفع نقایص قطارها باشند، افزود: روز گذشته ممکن بود که خدای ناکرده برخی از مسافران در این اتفاقات پی در پی با حادثه‌ای روبرو می‌شدند و خسارت جانی هم متحمل می‌شدیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: مسئله بسیار مهم دیگر موضوع آب است که استان یزد به صورت بسیار ویژه با آن روبرو است و باید حتماً نسبت به تامین منابع پایدار آب توجه لازم را داشته باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..