برد پرگل مقاومت گلساپوش یزد بر خزر رودسر

به گزارش یزدی نیوزتیم مقاومت گلساپوس یزد توانست در هفته اول دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برابر خزر رودسر به پیروزی پرگل دست پیدا کند.

 در هفته نهم مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های مقاومت گلساپوش یزد و خزر رودسر شامگاه دوشنبه در زمین ساحلی ورزشگاه سلمان محمود آباد یزد به مصاف هم رفتند.

بازیکنان فولاد یزد که از عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات دفاع می‌کنند و سال گذشته توانسته بودند برای نخستین مرتبه به عنوان قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور معرفی شوند، با تمرینهایی ‌که در تعطیلات نیم فصل انجام داده بودند، این دیدار را به صورت تهاجمی آغاز کردند.

محمدعلی مختاری بازیکن ملی پوش تیم گلساپوش در دقیقه نخست این دیدار حمله سنگینی بر روی دروازه خزر رودسر انجام داد که این حمله توسط دروازه بان خزر دفع شد و نخستین حمله بازیکنان گلساپوش بدون نتیجه باقی ماند.

در ادامه این دیدار باز هم بازیکنان مقاومت گلساپوش حملات شدیدی بر روی دروازه حریف رودسری خود انجام دادند و توانستند در طول این مسابقه شش مرتبه گلزنی کنند.

در این مسابقه گلهای تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش استان یزد را محمدعلی مختاری چهار گل و جواد دهقانی‌زاده دو گل به ثمر رساندند، تیم خزر رودسر هم در طول این دیدار تنها توانست یک مرتبه توپ را به تور دروازه مقاومت گلساپوش بچسباند و تنها گل تیم خزر رودسر توسط سینا رحمتی وارد دروازه میزبان شد.

تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد با این برد خانگی هم اکنون ۲۲ امتیاز است و با یک پله صعود در جدول لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، بعد از تیم دریانوردان پارس جنوبی بوشهر در رده دوم جدول لیگ  قرار دارد.

تیم‌های فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد و برسام اردکان دو نماینده استان در لیگ برتر باشگاه‌های فوتبال ساحلی کشور هستند که در فصل جدید بصورت لیگ رفت و برگشت با حضور ١٣ تیم برگزار می‌شود و در مجموع ٢٦ هفته و تا اواخر آبانماه به طول می‌انجامد.

تیم‌های شرکت کننده در لیگ امسال شامل گلساپوش یزد، شهید جهان نژادیان آبادان، لسمان مروارید، قوی سپید انزلی، پارس جنوبی بوشهر، ملوان بندرگز، خزر رودسر، برسام اردکان، یاران مبارکه اصفهان، پدیده کاسپین ساری، شهرداری تبریز و موج گناوه هستند.

تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..