برگزاری راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در مناطق مختلف استان یزد

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، زارع در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان شهرستان اشکذر گفت: نسل دانش‌آموز کشورمان را باید با ظلم‌ها و جنایات آمریکا آشنا کنیم تا روحیه استکبارستیزی آنان تقویت شود و برنامه‌ریزی شده تا محتوا‌های ۱۳ آبان از بستر شبکه شاد برای دانش‌آموزان استان به اشتراک گذاشته شود.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد: امسال راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در فضای باز و با رعایت نکات بهداشتی در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود.

زارع ادامه داد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی طبق سنوات گذشته عهده دار برنامه‌های خود باشند و شهرداری اشکذر در خصوص تبلیغات محیطی در سطح شهر اقدام کند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: سلامتی مردم از اولویت‌های ماست و در این راستا ایستگاه سلامت در محل تجمع راهپیمایان با همکاری هلال احمر و مرکز بهداشت برپا خواهد شد.

زارع با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان باید در برگزاری باشکوه مراسمات این روز تلاش کنند، اعلام کرد: مراسم ۱۳ آبان در اشکذر ساعت ۹.۳۰ صبح در حسینیه سفید اشکذر و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..