گزارشی از انتصاب های جدید در استان یزد:

۱۲ مدیر عوض شد، آب از آب هم تکان نخورد!

طی دو هفته اخیر 12 انتصاب و انفصال در حوزه مدیران کل و فرمانداران استان یزد انجام شده، اما به نظر می‌رسد «آب از آب تکان نخورده» زیرا چهره جدیدی در میان انتصاب‌ها نیست و همان مدیران قبلی صندلی‌هایشان را با یکدیگر عوض کرده‌اند.

به گزارش یزدی نیوزاستاندار یزد طی دو هفته گذشته و شاید کمتر از آن، بیش از ۱۲ حکم انفصال و انتصاب را امضا کرده بی‌آنکه چهره جدیدی وارد حوزه‌های مدیریتی شوند و با امضای این احکام فقط اتاق‌ها و صندلی‌ها اندکی جابه‌جا شده است.

نخستین انتصاب و انفصال مربوط به فرمانداری یزد و دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد بود. محمود شاکری شمسی که در دولت دهم مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد بود، در دولت یازدهم فرماندار یزد شد و طی و چند روز اخیر دوباره به سمت قبلی خود یعنی مدیرکلی دفتر امور روستایی و شوراها بازگشته است.

به جای شاکری شمسی، مصطفی سالاری که زمانی معاون فرماندار یزد بود و در دولت یازدهم به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات انتخاب شد، اکنون بر مسند فرمانداری یزد تکیه خواهد زد و با حفظ سمت مسؤولیت مدیرکلی دفتر سیاسی و انتخابات را نیز فعلا بر عهده خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد نیز تغییر کرد و به جای محمدحسین امامی، هادی هادی‌نسب به این سمت رسید و محمدحسین امامی در عوض مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری یزد شد، ضمن اینکه هادی‌نسب نیز پیش از این مدیرکل امور مهاجرین و اتباع خارجی استان یزد بوده است.

رضا یادگاری هم که پیش از این مدیرکل دفتر فنی، عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری بود جای خود را به سیدرضا خادمی داد و در عوض رئیس مرکز برنامه‌ریزی، نوسازی و توسعه فناوری اطلاعات شد.

سیدرضا خادمی نیز پیش از این در دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد، سمت مدیرکلی داشت که به نظر می‌رسد این حوزه با حوزه امور روستایی و شوراها ادغام شده است.

ترکش‌های انفصال و انتصاب‌ها تا اردکان هم رسید به نحوی که حسین اسماعیلی از فرمانداری اردکان کنار گذاشته شد و به جای او، هادی مقیمی که پیش از این مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد بود، سرپرست فرمانداری این شهرستان شد.

حسین اسماعیلی اما بی‌نصیب نماند و سمت مدیرکلی پدافند غیرعامل استانداری یزد را صاحب شد.

در این میان دو بخشدار نیز منصوب شدند، یکی بخشدار مرکزی میبد که محمد شیبانی مسئولیت آن را بر عهده گرفت و البته این انتصاب حاشیه‌هایی را نیز به دنبال داشت و دیگری محمد کاظمی‌نسب هاشم‌آبادی که به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان خاتم منصوب شد.

خبرها حاکی از آن است که موج دیگری از تغییر و تحولات به این سبک در راه است و استاندار یزد در صدد چند جابه‌جایی در ادارات استان است.

فارس

بخش نظردهی بسته شده است..