تمدید دوماهه مهلت شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

با تصمیم دبیرخانه جشنواره کتابخوانی رضوی، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین دوره این جشنواره تا ۳۰ آذر ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش یزدی نیوز روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد اعلام کرد:

با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی ادارات کل استانی نهاد مبنی بر درخواست تمدید مدت زمان شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی و بازگشایی کتابخانه‌ها، مدارس و سایر مراکز فرهنگی آموزشی، با تصمیم دبیرخانه و شورای سیاستگذاری جشنواره، مهلت ثبت نام و شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۳۰ آذر ماه تمدید شد.

یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی، شناسایی و معرفی کتاب‌های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) با انتشار فراخوانی از ۲۲ خرداد ماه همزمان با آغاز دهه کرامت شروع به فعالیت کرده است.

در این دوره از جشنواره، بخش ویژه‌ای نیز به شناخت هرچه بیشتر سیره مهدوی و زندگانی، غیبت و ظهور حضرت مهدی (عج)، اختصاص یافته است.

این جشنواره که از ششمین دوره خود زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شده، طی ۵ سال اخیر با افزایش چشمگیر آمار شرکت‌کنندگان همراه بوده، به طوری‌که ششمین دوره این جشنواره با مشارکت بیش از ۲۳۵ هزار نفر، هفتمین دوره با مشارکت بیش از ۶۴۸ هزار نفر، هشتمین دوره با مشارکت بیش از ۵۵۸ هزار نفر، نهمین دوره با مشارکت بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر و در دهمین دوره نیز به‌رغم مشکلات و چالش‌های پیش رو به واسطه شیوع بیماری کرونا در کشور که به حذف بخش مکتوب این جشنواره و تمرکز بر شرکت از طریق فضای مجازی منجر شد، قریب به ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر مشارکت داشتند.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به سایت www.samakpl.ir ضمن اطلاع از شرایط مشارکت، با دانلود فایل کتاب‌های جشنواره و مطالعه آن، به صورت فردی و خانوادگی در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی شرکت کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..