ظرفیت بالای استان یزد برای توسعه شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد: ظرفیت‌های سخت افزاری، نرم افزاری و صنایع ICT استان یزد برای تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات در کشور قابل توجه است.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل در نشست شورای مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به تاکیدات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر راهبردی بودن تکمیل و توسعه شبکه ملی اطلاعات، گفت: امروز همه زوایایی زندگی مردم، کسب و کار‌ها و خدمات دولتی در بستر ارتباطات و فناوری اطلاعات است و به تعبیر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این موضوع به یک سازوکار اجتماعی تبدیل شده و بدون آن نمی‌توان زندگی کرد.

 

پاکدل ضمن اشاره به مناسبت‌های مهرماه، روز جهانی پست و راه اندازی مرکز نوآوری پست، هفته نیروی انتظامی و برگزاری جلسه با فرمانده نیروی انتظامی استان، هفته جهانی فضا و برگزاری برنامه‌های متعدد در این هفته، بزرگداشت روز ملی روستا و اجرای برنامه توسعه خدمات ارتباطی و کسب کار‌های روستایی و بومگردی در استان را از فعالیت‌های شاخص این بخش عنوان کرد.

 

نمایندگان انجمن صنفی دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر ICT روستایی هم با اشاره به اقدامات مناسب انجام شده توسط اعضای کارگروه دفاتر پیشخوان دولت، خواستار حمایت تمامی اعضای شورای مدیران و مرتفع کردن موانع توسعه خدمات ارتباطی در شهر و روستا شدند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..