افتتاح مجموعه ورزشی شادی در مهرآباد میبد

مجموعه ورزشی شادی همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ع) و حضرت امام صادق (ع) به بهره برداری رسید.

به گزارش یزدی نیوز، مدیر آموزش و پرورش میبد با اشاره به حضور جمعی از مسئولان استان و شهرستان در این مراسم گفت: مجموعه ورزشی شادی مهرآباد شامل سالن ورزشی، زمین چمن مصنوعی و اتاق مدیریت است که در زیربنای هزار و ۵۰۰ مترمربع و با سه میلیارد تومان اعتبار از محل خیری و کمک نوسازی مدارس استان افتتاح شد.

کارگر افزود: این مجموعه ورزشی در جوار مدرسه میررکنیان است و امیدواریم در بحث سلامت دانش آموزان با کمک هم بتوانیم روز به روز شاهد احداث فضا‌های بیشتر ورزشی در همه محلات باشیم.

وی از آغاز احداث یک باب آموزشگاه شاهد در روستای ده شیخی با همکاری اداره کل نوسازی مدارس خبر داد و تصریح کرد: این آموزشگاه قرار است در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و زیربنای ۲ هزار و ۲۰۰ متر مربع از سوی خیرین برادران امامی و به یاد مادرشان احداث شود.

مسئولان همچنین از روند اجرای عملیات ساخت آموزشگاه شاهد محمودآباد بازدید کردند. این آموزشگاه از سوی خیر گمنام با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

محسن موحدی فرد مدیرکل آموزش و پرورش استان، میرمحمدی نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، ذاکریان مدیرکل نوسازی مدارس استان، امام جمعه موقت، فرماندار و مدیر آموزش و پرورش میبد و جمعی دیگر از مسئولان در این بازدید حضور داشتند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..