بسیج همگانی برای واکسیناسیون در مهریز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز: برای کاهش آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن، باید شهروندان را به تزریق واکسن ترغیب کرد.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر پورمازار در همایش خادمین مساجد مهریز با اشاره به آمادگی مراکز شهری و روستایی برای واکسیناسیون مردم علیه کرونا گفت: همه شهروندان بر اساس گروه‌های اعلام شده برای تزریق واکسن به مراکز مراجعه کنند.

وی افزود: ما باید با اطلاع‌رسانی و آگاه سازی، مردم را به تزریق واکسن کرونا ترغیب کنیم.

پورمازار گفت : تمام منابع و امکانات حوزه بهداشت برای واکسیناسیون مردم شهر و روستا در مهریز بسیج شده و چینش نیرو‌ها برای تیم‌های واکسیناسیون در شیفت‌های مختلف شهر، اعزام تیم‌های سیار به روستا‌ها و هماهنگی‌های مربوطه انجام شده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهریز ادامه داد: با توجه به کاهش محدویت‌های سنی واکسیناسیون در شهر و برداشته شدن کامل محدودیت سنی در روستاها، انتظار می‌رود افراد واجد شرایط در موعد مقرر به پایگاه‌ها تزریق واکسن مراجعه و واکسینه شوند تا هر چه زودتر شاهد مهار بیماری در شهرستان و کشور باشیم.

وی با درخواست از همه خادمان مساجد برای ترغیب و تشویق عموم مردم برای تزریق واکسن کووید-۱۹ تصریح کرد: امیدواریم با استقبال بیشتر مردم شاهد کنترل و ریشه کنی کرونا باشیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..