گوش شنوای دولت سیزدهم برای شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات مردم

استاندار یزد: بلافاصله پس از سرکشی از تمام شهرستان‌های استان در دور اول سفر‌های شهرستانی، دور‌های بعدی سفر‌ها از سر گرفته شده و میزان پیشرفت مصوبات به مردم گزارش می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز مهران فاطمی در دیدار با اهالی روستا‌های بخش آسفیج گفت: باید در استفاده از واژه محروم برای شهرستانی مثل بهاباد تجدید نظر شود، زیرا یکی از بزرگترین سرمایه‌های این شهرستان، منابع انسانی توانمند آن محسوب می‌شود که جزو برترین استعداد‌ها و منابع انسانی در سطح استان بوده و در کشور سرآمد هستند.

 

وی بهاباد را سومین شهرستان مقصد سفر شهرستانی بعد از خاتم و مروست دانست و افزود: در دولت مردمی شنیدن دغدغه‌های مردم بر حرف زدن دولتمردان ارجح است و این دولت گوش شنوایی برای شنیدن حرف ها، درد دل‌ها و دغدغه‌ها و مطالبات مردم داشته و خود را موظف به پیگیری و حل آن‌ها می‌داند.

استاندار یزد با بیان اینکه زمان بهره برداری از طرح‌ها در جریان بازدید از آن‌ها تعیین می‌شود، تصریح کرد: براساس زمان تعیین شده، شمارش معکوس بهره برداری از طرحها آغاز می‌شود تا بتوانیم نسبت به مطالبات و پرسش‌های مردم پاسخگو باشیم.

فاطمی با بیان اینکه این سفر، اولین و آخرین سفر ما به این منطقه نیست، افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده هر هفته به یکی از شهرستان‌های استان سفر می کنیم و ضمن احصای مشکلات و دغدغه‌های مردمی و اتخاذ تصمیمات لازم برای آن ها، از طرح‌های در دست اقدام بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرای آن‌ها قرار گرفته و برای رفع موانع احتمالی موجود بر سر اجرای آن‌ها تدابیر لازم اندیشیده می‌شود.

 

وی ادامه داد: بلافاصله پس از سرکشی از تمام شهرستان‌های استان در دور اول سفر‌های شهرستانی، دور‌های بعدی سفر‌ها یکی پس از دیگر از سر گرفته شده و میزان پیشرفت مصوبات به صورت دقیق و جدی بررسی و به مردم گزارش می‌شود.

 

استاندار به عزم جدی استان بر پیگیری و مرتفع سازی مشکلات موجود در این شهرستان اشاره و تصریح کرد:به منظور اولویت بندی مسائل و مشکلات پیش روی توسعه بهاباد جلسه ویژه‌ای برگزار شده و با ترسیم یک افق چهار ساله، مشکلات و مطالبات شهرستان مدیریت شده و با شکوفاسازی ظرفیت‌های بخش‌های مختلف شهرستان از جمله بخش آسفیج، شاهد ایجاد تحول در شهرستان و تاثیرات مثبت در متن زندگی و کار‌ها ساکنان آن خواهیم بود.

 

فاطمی با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده در این دیدار، اظهار داشت: بخش آسفیج ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار زیادی برای شکوفایی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارد بنابراین یک کارگروه تخصصی برای پیشرفت و توسعه این بخش تشکیل خواهد شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..