برپایی نمایشگاه پوستر «پیامبر مهربانی‌ها» در حسینیه ایران

به مناسبت هفته وحدت و ولادت پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) نمایشگاه مجازی آثار تجسمی در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد برپا شد.

به گزارش یزدی نیوز مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری یزد گفت: به مناسبت هفته وحدت و سالروز میلاد با سعادت بشارت دهنده وحی و پیام‌آور اخلاق حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین ولادت قرآن ناطق حضرت امام جعفر صادق (ع)، نمایشگاه پوستر با عنوان «پیامبر مهربانی‌ها» در پایگاه اطلاع‌رسانی و صفحات مجازی حوزه هنری یزد دایر شد.

حسین دشتی اردکانی افزود: در این نمایشگاه مجازی ۲۰ اثر منتخب که به همت هنرمندان و طراحان گرافیک کشور با موضوع وحدت خلق شده‌اند، تقدیم به نگاه مخاطبان شده است.

وی با اشاره به اهمیت هفته وحدت، هدف نمایشگاه را ترویج آرمان‌های اسلام ناب محمدی (ص) و انتقال پیام صلح، دوستی، همبستگی و اتحاد پیروان راستین اسلام به جامعه و جهانیان با بهره‌گیری از زبان هنر عنوان کرد.

مسئول واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری استان گفت: علاقه‌مندان برای تماشای این آثار می‌توانند به تارنمای artyazd.ir، صفحه اینستاگرام instagram.com/artyazd و کانال تلگرامی @artyazd مراجعه کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..