موافقت طب سنتی با واکسن کرونا

رئیس بخش طب ایرانی بیمارستان شهید رهنمون یزد: طب سنتی موافق کامل واکسیناسیون کرونا است و این مخالفت‌ها از سوی فرقه‌های انحرافی صورت می‌گیرد.

به گزارش یزدی نیوز، محمد امتیازی با تکذیب ادعای مخالفت طب سنتی با واکسیناسیون کرونا گفت: این مطالب که در فضای مجازی منتشر می‌شود، به هیچ وجه صحیح نیست چرا که طب قدیم ما نشان می‌دهد حتی از کشور‌های دیگر در بحث واکسیناسیون پیشرو بوده ایم.

وی خواستار اهتمام مردم به واکسیناسیون شد و افزود: واکسن کرونا مورد تایید طب ایرانی است و در این راستا هیچ تفاوتی میان واکسن ایرانی و خارجی وجود ندارد.

رئیس بخش طب ایرانی بیمارستان شهید رهنمون یزد تأکید کرد که مخالفت طب سنتی با واکسیناسیون از سوی فرقه‌های انحرافی بیان شده و چنین مطلبی به هیچ وجه درست نیست.

امتیازی با اشاره به اینکه تزریق واکسن کرونا برای خانم‌های باردار، افراد مسن و کودکان نیازمند مشورت پزشک است، گفت: واکسن، نوعی ویروس بسیار ضعیف شده است که در بدن پادتن ترشح می‌کند، سطح ایمنی را در مقابل آن ویروس بالاتر می‌برد و عوارض بیماری به‌شدت کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: بنده و اعضای خانواده ام با ایمان به اینکه واکسن کرونا سبب ایمنی بدن می‌شود، واکسن دریافت کردیم و اگر با واکسیناسیون مخالف بودیم، هرگز چنین اقدامی انجام نمی‌دادیم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..