ارتباط مستقیم استاندار با شهروندان یزدی

استاندار یزد: ارتباط با مردم در هر شرایطی اولویت مسئولان در استان یزد است.

به گزارش یزدی نیوز مهران فاطمی استاندار یزد گفت: سامانه سامد ارتباط مستقیم بین مدیران و آحاد مردم برقرار می‌کند و مردم در تماس با این سامانه سوالات و مشکلات خود را مطرح و مسئولان مربوطه مسائل را پیگیری کرده و نتایج را به مردم گزارش می‌دهند.

فاطمی افزود: دولت سیزدهم دولت مردمی است و مردم باید دولت را از خود بدانند و دولت هم خود را خادم مردم می‌داند و تلاش ما بر این است که با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود مسائل و مشکلات مردم به خوبی حل شوند.

وی، با اشاره به اینکه مسائلی که مردم در تماس با این سامانه بیان می‌کنند متفاوت است، ادامه داد: افراد از مشکلات واحد‌های تولیدی، وام‌های خود اشتغالی و پیش نرفتن کار خود در ادارات دولتی گلایه‌مند هستند.
استاندار یزد، خاطرنشان کرد: در عین رسیدگی به مسائل و مشکلات مطروحه توسط مردم، اداراتی که مردم بیشتر از آن‌ها گلایه‌مند هستند، شناسایی و تذکرات لازم جهت تسهیل در روند امور مردم به دستگاه‌های مربوطه داده خواهد شد.

دکتر فاطمی با بیان اینکه ارتباط با سامانه تلفنی سامد بدون نیاز به وقت قبلی بوده و همه روزه برقرار است، اظهارداشت: بر اساس برنامه زمانبندی شده، استاندار و معاونین در این مرکز حاضر شده و به صورت مستقیم پاسخگوی مردم هستند.

وی در انتها گفت: به منظور افزایش ارتباط مستقیم با مردم، ارتباط تلفنی استاندار با مردم در سامانه سامد که پیش از این به صورت ماهیانه برقرار می‌شد، از این پس به صورت هفتگی خواهد بود.
مردم می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۱۱۱ با مسئولان شهری و استانی خود به صورت تلفنی صحبت کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..